Veenendaal wint 1e wedstrijd van Ede Vicoria

Doordat de selectie van Veenendaal twee nieuwe spitsen aan de selectie wist toe te voegen, besloot Marcel Martens te stoppen met selectievoetbal. Zijn opvolger, Dennie Hulstein, liet in de eerste wedstrijd direct van zich horen en de spits scoorde tegen Ede/Victoria de enige treffer van de middag. ,,Wij kunnen altijd een beroep doen op Marcel, want hij blijft gewoon meetrainen. Gezien zijn leeftijd en werk vond hij het tijd om een stapje terug te doen”, legt trainer Andre Quint uit.

Zijn opvolger is geen onbekende. Hulstein was in het verleden al een goalgetter en liet tegen Ede/Victoria zien dat hij het nog atlijd niet verleerd is. ,,Van hem ga je dit seizoen nog veel horen”, verklapte de oefenmeester alvast.

Toch was de 1-0 overwinning een matige afspiegeling van de wedstrijd. De thuisploeg kreeg veel mogelijkheden, maar kon het net maar niet gevonden worden. Na een uur spelen gebeurde dit wel, waardoor de overwinning binnen was. ,,Wij hebben een makkelijke wedstrijd onnodig moeilijk gemaakt”, analyseerde Quint. ,,We hadden vandaag drie of vier tegen nul moeten winnen.”

Bron: veenendaalsekrant.nl door Jeroen van der Veer

Bw22wz5IEAAAblF