Veenendaal wint 2de wedstrijd in Barneveld

Na twee gespeelde wedstrijden genieten de mannen van v.v. Veenendaal 1 nog altijd van hun ongeslagen status. Nadat er vorige week met klein verschil gewonnen werd, ging het zaterdagmiddag tegen Barneveld overtuigender. De uitwedstrijd werd met 1-5 gewonnen en trainer Andre Quint was vooral tevreden over het aantal doelpunten. ,,Vorige week vergaten wij ze te maken en vandaag leggen we er vijf in het mandje.”

Na een rommelig begin, kregen de bezoekers na een handsbal van de keeper een indirecte vrije trap. Voor Sietze van Verseveld was dit een mogelijkheid om niet te laten liggen en schoot daadkrachtig de 0-1 tegen de touwen. Vervolgens werd de wedstrijd door Veenendaal gecontroleerd en liep het via Dennie Hulstein en Dennis Quint uit naar een 0-3 tussenstand.

,,Net voor rust maakt Barneveld de 1-3, waardoor we toch twijfelachtig de kleedkamer opzochten. Daar heb ik gezegd dat de tweede Barneveldse treffer niet mocht komen en dat wij de wedstrijd op slot moesten gooien.” Na een rode kaart voor de thuisploeg (natrappen) was de wedstrijd gelopen en wisten Jeroen Veens en opnieuw Quint de 1-5 einduitslag te bepalen.

bron:veenendaalsekrant.nl Jeroen van der Veer

Bxa5rhsIUAAXN_B