Samenwerking vv Veenendaal, Jako en 100% voetbal!

v.v. Veenendaal is een 5-jarige verbintenis aangegaan met sportkleding fabrikant Jako. Dit van oorsprong Duitse bedrijf volgt als kledingleverancier Masita op. Met Masita hebben wij het afgelopen jaar verschillende leveringsproblemen gekend. Achteraf is gebleken dat er meerdere problemen waren bij Masita, wat uiteindelijk tot hun faillissement heeft geleid.

Alle wedstrijdkleding kan dus via het bestuur besteld worden, mits er een sponsor voor is. Deze profiteert dan van de korting die wij met Jako en 100% Voetbal zijn overeengekomen.

Belangrijk is ook dat Jako vijf jaren lang de vereniging financieel ondersteunt. Sommige leden denken bij een andere leverancier een betere korting te krijgen, maar dan wordt voorbij gegaan aan het deze jaarlijkse bedrage. Als bestuur zijn wij zeer tevreden met het bereikte resultaat.

Webshop

Hiernaast gaan wij binnenkort (lancering in november!) samen met 100% Voetbal, wat aan de Patrimoniumlaan is gevestigd, een webshop lanceren waar iedereen met 10% korting (op de Jako adviesprijzen) geselecteerde Jako kledinglijnen van onze vereniging kan aanschaffen.

Hierbij wordt het tevens mogelijk om je spullen te bedrukken, thuis af te laten leveren of in de winkel op te halen.

100% Voetbal hanteert zelf een trouwe klantenspaarkaart, waarmee je uiteindelijk 5% spaart van het aankoopbedrag. Deze dien je zelf in de winkel op te halen.