Mini’s v.v. Veenendaal in nieuwe tenues

De mini’s van VV Veenendaal hebben op zaterdag 6 februari de Champions League competitie hervat.

Uit bij het altijd lastige SVMM uit Maarn, stonden er twee keer drie wedstrijden voor de minihelden op het programma. De mini’s konden dankzij een mooie opbrengst van de Grote Clubactie aangevuld met een sponsorbijdrage van de ING aantreden in volledig nieuwe tenues.

De oogstrelende nieuwe pakjes, in de flitsende frisse Veendaalse geel-blauwe kleuren, gaven de mini’s vleugels waardoor maar liefs 4 van 6 wedstrijden winnend afgesloten konden worden. Met nog 9 competitieronden te gaan zullen de jongens alles op alles zetten om de cup met de grote oren te veroveren. Aan de outfits zal het in elk geval niet liggen!