inschrijfochtend jeugdvoetbal 21 mei

Momenteel zijn we bezig om de teams voor seizoen 2016-2017 samen te stellen en kunnen in verschillende leeftijdscategorieën nog spelertjes gebruiken.

Heb jij zin om te voetballen? Of zoek je een vereniging voor je kind om te voetballen? Kom je dan aanstaande zaterdag inschrijven op de informatie/inschrijfochtend voor de Jeugd bij v.v. Veenendaal. Twijfel je nog, heb je vragen of wil je eerst eens kennis maken met onze club? Je bent zaterdag van 9 – 13 uur van harte welkom bij v.v. Veenendaal. Vraag bij het barpersoneel naar de informatie/inschrijfochtend en je wordt van harte welkom geheten door de Jeugdcommissie.

v.v. Veenendaal is de oudste voetbal vereniging van Veenendaal. Ons sportpark, dat met ingang van volgend seizoen zal worden voorzien van een hoogwaardig kunstgras hoofdveld, ligt langs de Rondweg-Oost. Je hebt het vast wel eens gezien vanaf de weg. Uniek aan onze vereniging is dat plezier voor iedereen voorop staat!

Kom je bij ons voetballen dan profiteer je tijdelijk van de volgende actie;

Een GRATIS waardebon van € 25,- bij 100% Voetbal Veenendaal. Deze kan je gebruiken voor bijvoorbeeld je voetbalschoenen of een tas, het tenue zorgt de club voor.

Graag tot ziens bij v.v. Veenendaal!