Voorlopige teamindelingen van de jeugdelftallen

Beste leden en ouders,

Hieronder treft u de VOORLOPIGE teamindelingen van de jeugdelftallen voor het nieuwe seizoen 2016/ 2017. Enkele maanden geleden is de huidige Jeugdcommissie uitgebreid met een aantal leden. Vanaf aankomend seizoen zal er vanuit de Jeugdcommissie per leeftijdscategorie één aanspreekpunt zijn voor trainers, ouders en leden. Wij streven ernaar om de website zo spoedig mogelijk te voorzien van (onze) contactgegevens.

De Jeugdcommissie is, na overleg met de jeugdtrainers, tot deze indeling gekomen. Nogmaals, het betreft een VOORLOPIGE indeling. Houd er rekening mee dat vanwege nieuwe inschrijvingen en/ of andere omstandigheden de elftallen her en der nog kunnen wijzigen. Uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk te beperken. Voor een aantal teams zijn wij nog opzoek naar een trainer/leider. Mocht u zelf ambities hebben of ons mogelijk kunnen helpen aan een geschikte trainer, dan vernemen wij dat graag!

Bekijk de: voorlopige teamindeling jeugd vv Veenendaal 20162017

De KNVB heeft besloten vanaf volgend voetbalseizoen nieuwe aanduidingen te gebruiken voor de jeugdcompetities. De aanduidingen A- tot en met C-junioren en D- tot en met F-pupillen verdwijnen. Hiervoor in de plaats komen de internationaal gebruikelijke aanduidingen Jeugd Onder (JO) 20 (jaar) tot en met Jeugd Onder 6 (jaar). Zo heeft de oude A1 nu JO19-1 en de oude F2 nu JO9-2. Meer informatie treft u op de volgende website: http://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/kennis/18079/nieuwe-aanduidingen-het-jeugdvoetbal

Mocht u naar aanleiding van dit bericht in contact willen komen met de Jeugdcommissie, dan zijn wij hiervoor op donderdagavond 16 juni 2016 in de kantine aanwezig. Graag uiterlijk 14 juni 2016 aanmelden via info@vvveenendaal.nl

Met sportieve groet,