Team van de maand oktober

Zaterdag 15 oktober was het dan zover de JO7 (voorheen de Mini’s) mochten team van de maand zijn.

Om 13.45 uur kwamen zij, in hun prachtige kleding , samen met hun ouders bij de club. Er waren wat gespannen koppies en de wildste verhalen gingen rond. We hadden het er natuurlijk na de laatste training besproken, en zij waren er helemaal klaar voor.

Om 14.00 uur kwam de selectie het veld op, en kregen de spelers een warming-up van twee spelers uit de selectie. Zowel de JO7 als de spelers van de selectie vonden het geweldig. Na de warming-up gingen de spelers de kleedkamer in en de JO7 stond netjes in de gang te wachten om mee naar het veld te kunnen lopen. Die gezichtjes, GOUD waard!

Op het veld werden er nog wat foto’s gemaakt, en moest er gevoetbald worden. Nadat het sein voor de rust werd gegeven, mochten de kleinste spelertjes van de club het veld weer op om penalty’s te nemen. Na het nemen van de penalty’s was het tijd om in de kantine heerlijke patatjes te gaan eten.

Dat het 1ste dan ook nog met 3-0 gewonnen heeft, maakte de dag meer dan geslaagd.

Mijn dank gaat uit naar de selectiespelers en de staf die het mogelijk maakte om de kleinste Toppers van v.v. Veenendaal een geslaagde middag te bezorgen!

Shirley de Quay
Trainer JO7