Uitnodiging Sinterklaasfeest 2016

Beste ouders/verzorgers,

Nog even en het is weer zover….het jaarlijkse Sinterklaasfeest op de voetbalclub voor JO7-,
JO8- en JO9-pupillen en niet-spelende leden* (t/m 8 jaar).

Noteer deze datum vast in de agenda: vrijdag 25 november.

Het feest start om 18.00 uur (inloop vanaf 17.45 uur) en zal ca. 19.15 uur afgelopen zijn.
Sinterklaas en zijn Pieten zullen tussen 18.15 en 18.45 uur een bezoek brengen aan de club.

Voor het feest vragen wij een kleine bijdrage van 5,- per kind.

Net als vorig jaar mogen de kinderen zelf een cadeautje uitzoeken. Dit gaat als volgt:

• U kunt in de kantine bij de bar een Intertoys catalogus afhalen.
  • Uit deze catalogus mag uw kind een cadeau uitzoeken van max. € 10,-.
  • Uw kind maakt o.b.v. de Intertoys catalogus een top 3 en knipt de afbeeldingen van de gewenste artikelen uit de catalogus.
  • De top 3 wordt ingevuld op het formulier dat bij deze uitnodiging is gevoegd. De uitgeknipte artikelen worden op het formulier geplakt **. Uitnodiging Sint 2016 en voor Uitnodiging niet leden Sinterklaas 2016.
  • Het formulier dient vόόr 1 november ingeleverd te worden bij één van de JOC leden of bij Gerda Willemse. Wij willen u vragen om de bijdrage van € 5,- samen met het formulier in te leveren.
  • De JOC zorgt ervoor dat de kinderen één van de cadeaus uit hun top 3 krijgen uitgereikt tijdens het Sinterklaasfeest (het streven is om zoveel mogelijk het cadeau van de eerste keuze te kopen, het kan echter voorkomen dat een artikel is uitverkocht).
  • Maak een tekening ( download: sinterklaastekening2016-vvveenendaal-2) en maak kans op een mooie prijs!

Wij hopen alle kinderen te zien op 25 november! Wilt u ons d.m.v. bijgevoegd formulier laten weten of uw kind aanwezig is?

Tot slot: heeft uw kind een allergie of zijn er andere bijzonderheden, laat het ons weten door een mail te sturen naar: moniek@vvveenendaal.nl

Groeten van de Jeugd Ontspannings Commissie Veenendaal (JOC)
Claudia van Asselt, Theresa Cornelisse, Jolanda van Doorn, Linda Hofstra, Moniek Jansen, Reiny Kool

*Broertjes/zusjes, neefjes/nichtjes en kleinkinderen van leden van de voetbalclub zijn ook van harte welkom en ontvangen een aparte uitnodiging.

**Indien het kind in de Intertoys catalogus geen cadeau kan vinden, kan hij/zij op de website van Intertoys een cadeau uitzoeken. Vermeld dan duidelijk het artikelnummer en de prijs op het formulier.

flyer-sinterklaas