Dit geldt ook voor weekenden met een dubbel speelprogramma (paasweekend en pinksterweekend). Voorbeeld: als een speler voor wie op zowel paaszaterdag als op paasmaandag een wedstrijd staat ingepland, op paaszaterdag een gele kaart oploopt met een uitsluiting tot gevolg, is deze speler op paasmaandag uitgesloten.

De registratieregeling

Vanaf de 4e gele kaart die voor een speler wordt geregistreerd en bij iedere daaropvolgende gele kaart die wordt geregistreerd, wordt een speler voor één bindende wedstrijd uitgesloten in het veldvoetbal.

Voor de veldvoetbalcompetities tweede en derde divisie en het zaalvoetbal (de competities die spelen met de spelregels ere- en eerste divisie) geldt een afwijkende regeling. Na de 5e, 7e, 9e etc. gele kaart volgt één bindende wedstrijd uitsluiting. Ook na twee waarschuwingen in één wedstrijd volgt één bindende wedstrijd uitsluiting binnen het zaalvoetbal.

Houd Sportlink Club goed in de gaten. De ingangsdatum die hier staat is bindend.