Hoi! Heb jij zin om te voetballen?

Heb jij zin om te voetballen of zoek je een vereniging voor je kind om te voetballen?

Je bent dan van harte welkom bij Voetbal Vereniging Veenendaal!

v.v. Veenendaal is de oudste voetbal vereniging van Veenendaal. Ons sportpark ligt langs de Rondweg-Oost tussen het Veenendaal-Oost en Petenbos. Je hebt het vast wel eens gezien vanaf de rondweg.

We zijn een kleine en gezellige voetbal vereniging en uniek aan onze vereniging is dat plezier voor iedereen voorop staat. Wij werken met het motto ‘ van plezier naar prestatie’ waarbij iedereen gelijke kansen en waardering krijgt. Ook zijn jeugdleden welkom op activiteiten naast de voetbal (denk aan voetbaltoernooien, paasfeest, zaalvoetbal toernooi, bingo, sinterklaasfeest, eindfeest en meer).

In sommige leeftijdscategorieën kunnen wij nog voetballers gebruiken.

• 5-7 jaar : voor de mini’s (jongens en meiden)
  • 8-13 jaar : voor de Jo8, Jo9, Jo10, Jo11, Jo12, Jo13 (jongens en meiden)
  • Meiden van 13-17 jaar voor onze Mo17

We hebben ook voetbal voor jongens van 13-18 jaar, dit is op basis van beschikbaarheid.

Goed om te weten:

• Kinderen kunnen altijd 2 keer kosteloos meetrainen om te kijken of het leuk is
  • We trainen 2 keer in de week (1 uur per keer, mini’s 1 keer)
  • We trainen op (hoge kwaliteit) kunstgras
  • Op de meeste zaterdagen speel je een wedstrijd (bijna altijd in de buurt)
  • Je krijgt minimaal een voetbaltenue te leen, voor trainingskleding zorg je zelf
  • In de schoolvakanties zijn we meestal vrij
  • De (lage) contributie-bedragen kun je hier vinden.

Waar wacht je op? Meld je aan via ons aanmeldformulier of  mail naar jeugd@vvveenendaal.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Graag tot ziens bij v.v. Veenendaal!

2017-03-31-PHOTO-00000088