v.v. Veenendaal 90 jaar!

Vandaag is het zover; onze vereniging bestaat vandaag 90 jaar!

Om als vereniging 90 jaar te kunnen overleven, kan als zeer bijzonder worden aangemerkt. Wij zijn als vereniging dan ook de oudste voetbalvereniging van Veenendaal en daar mogen wij best trots op zijn. Een vereniging kan niet zonder enthousiaste vrijwilligers, die de vereniging maakten en nog steeds maken.

Nu 9 jaren verder in de rol van voorzitter, kijk ik trots terug op wat we samen allemaal bereikt hebben in de afgelopen periode. Op onze nieuwe locatie in Veenendaal-Oost maakt de vereniging weer een groei door en is het na 84 jaar op de zondag gespeeld te hebben, weer actief op de zaterdag met haar eerste team. Wij hebben een accommodatie waar we trots op mogen zijn en we merken dat v.v. Veenendaal weer leeft in de regio!

Als bestuur proberen wij ons beleid dan ook verenigingsbreed te de niëren, met het uiteindelijke doel om vanuit plezier een hogere prestatie te leveren. Een eerste team is het paradepaardje van de vereniging maar andere teams zijn zeker niet minder belangrijk. Met zijn allen maken we de club zoals die vandaag de dag is.

Graag wil ik alle sponsoren, leden, vrijwilligers, toeschouwers, businessclub de Salamander, de verschillende commissies en mede bestuursleden bedanken voor hun steun en inzet die er voor zorgen dat vele mensen met plezier onze vereniging mogen bezoeken.

Om het 90 jarig jubileum te vieren nodigen we alle leden graag uit voor een feestweek met als slot op zaterdag 17 juni verschillende activiteiten voor jong en oud op ons sportpark. Lees meer op http://www.vvveenendaal.nl/90-jaar-v-v-veenendaal-jubileum-programma/.

Graag wil ik ook uw aandacht vragen voor de nacompetitie finale van ons 1e elftal uit bij DEV Doorn aanstaande zaterdag 10 juni om 14:30 uur. Bij winst zal v.v. Veenendaal 1 volgend seizoen in de 3e klasse uitkomen. U bent van harte welkom voor uw support!

Met een sportieve groet,

Voorzitter André Kiesbrink