DE FINALE: 10 JUNI DEV – VEENENDAAL

Zaterdag 10 juni is het zover: de finale wedstrijd van v.v. Veenendaal 1 uit bij DEV Doorn 1. Na een 2-2 thuis zal de winnaar van dit duel volgend jaar uitkomen in de 3e klasse.

DEV Doorn 1 – v.v. Veenendaal 1
aanvang: 14:30 uur
Sportpark “Tuilland”
Buurtweg 3 B 3941 MC DOORN

Kom jij ons team aanmoedigen naar de 3e klasse?

Voetbaleentwee blikt terug en kijkt vooruit met v.v. Veenendaal trainer Arco van Elst.

Met uitzicht op de Posbank in Rheden geniet de v.v. Veenendaal trainer van het Pinksterweekend. De thuiswedstrijd tegen DEV is al een keer in het hoofd overgespeeld en nu wordt het tijd voor de conclusie. “ We zaten niet goed in de wedstrijd. Het bekende stapje te laat. We misten in bepaalde delen van de wedstrijd de felheid die nodig zijn in dit soort wedstrijden Hierdoor speelden we een moeizame wedstrijd en mogen we blij zijn dat DEV ons in leven heeft gelaten. Hier moeten we dan aanstaande zaterdag dan ook maar dankbaar gebruik van maken.” Analyseert de trainer tegenover voetbaleentwee.

DEV liet zien over een goede ploeg te beschikken. “ Wanneer wij in staat zijn ons normale niveau te halen wordt het een fifty-fifty- wedstrijd in Doorn. Normaliter pas ik mezelf niet aan een tegenstander aan maar er lopen wat spelers bij DEV die zich gemakkelijk onder de druk kunnen uitvoetballen. Wellicht moeten we er een tactische zet tegenover plaatsten. Hier ga ik deze week eens rustig over nadenken. Deze week vindt er ook nog een belletje plaats richting de KNVB want in de beroepszaak van Arien van Kranenburg is nog steeds geen uitspraak gedaan. Ongelooflijk zoiets.”

Tegen derde klasse DEV kan er zaterdag iets saillants gebeuren. Wanneer er gelijk wordt gespeeld en v.v. Veenendaal gaat in de strafschoppen reeks onderuit dan heeft het sinds 1 oktober 2016 niet meer verloren in de reguliere speeltijd maar loopt het promotie mis. “ Vind je het erg als ik hier niet te lang bij stilsta. Gemakkelijk zal het niet worden maar v.v. Veenendaal laat het zover niet komen.” Besluit de zelfverzekerde trainer uit Veenendaal.