Schema jeugd trainingen winterstop / vakanties

Vanaf dit seizoen is het speelschema bij de KNVB aangepast.
We zijn later begonnen (september) en eindigen ook later, eind mei. Daarnaast heeft de KNVB een langere winterstop ingevoerd. Er wordt geprobeerd dat op deze manier er weinig wedstrijden uitvallen en iedereen op volle sterkte kan spelen. En het is natuurlijk fijn om in mei met goed weer te voetballen.

Voor wat betreft de schoolvakanties heeft de jeugdcommissie besloten dat er tijdens de schoolvakanties geen jeugd-trainingen zijn. Zo kunnen onze trainers en andere vrijwilligers ook eens genieten van een vrije avond.

Uitzonderingen hierop zijn de laatste training voor de winterstop, de start na de winterstop, de laatste training voor de zomervakantie en de eerste training na de zomervakantie. Deze data zullen wij iedereen tegen laten weten.

Wat betreft de winterstop 2017-2018 hanteren we de volgende data:

• Laatste training: week van 18 december
  • Eerste training 2018: week van 15 januari

Let op: het kan altijd zijn dat de trainer/leider besluit eerder te stoppen met trainen.

Met vriendelijke groet,

de Jeugdcommissie