Nieuwe Sponsor

Zaterdag 31 maart jl. stond de kraker in de 3e klasse A op het programma tussen de kampioenskandidaten VRC en Veenendaal, uitslag 4-0 in het voordeel van VRC.

Voorafgaand aan deze wedstrijd werd de A-selectie voorzien van nieuwe inlooptenues door Flox Werkt. Flox Werkt is dé personeelsbemiddelaar in vaste banen in de regio Veenendaal en Ede.

Het overgrote deel van hun werknemers hebben zij bemiddeld van een vaste baan naar een vaste baan. Dit doen zij naast uitzenden op basis van werving en selectie, detachering en payroll. Flox Werkt hecht veel waarde aan de relatie op de lange termijn met zowel hun werknemers als opdrachtgevers. Hierdoor ontstaat er een duurzame match tussen werknemer, opdrachtgever en Flox Werkt. Ook op het gebied van sponsoring zoekt Flox Werkt partners voor een langdurige samenwerking en probeert Flox Werkt verenigingen in de regio te ondersteunen. Het beste in mensen naar boven halen en talenten ontwikkelen en ontplooien. Flox voorziet in werk en levert structureel een bijdrage aan het succes van mensen en bedrijven.

Ook op maatschappelijk gebied draagt Flox Werkt bij aan een betere en mooiere wereld en strijden ze tegen onrecht door een partnership met Compassion, een organisatie met een uniek kind sponsorprogramma. Kinderen in armoede krijgen hulp op elk gebied van hun leven: hun hart, verstand, lichaam en geest. Zo kunnen zij werkelijk uit armoede komen.

Jaco Verboom, oprichter en eigenaar van Flox Werkt, was afgelopen zaterdag aanwezig om de shirts persoonlijk uit te reiken en bezocht aansluitend ook de wedstrijd tegen VRC. Namens de voltallige A-selectie werd hij hartelijk bedankt voor zijn sponsoring en ontving hij een bos bloemen uit de handen van trainer Arco van Elst, assistent-trainer Gert van Grootveld en speler Sven van Asselt.