Gebruik grasvelden

Zoals bekend kunnen de grasvelden nog niet gebruikt worden i.v.m. het sproeiverbod.

Onderstaande update hebben wij 14-9 ontvangen van de gemeente.

Vanwege de aanhoudende droogte, de slechte staat van de natuurgrasvelden bij jullie vereniging en het feit dat het Waterschap het beregeningsverbod heeft verlengd tot 9 oktober a.s. hebben we besloten om de natuurgrasvelden optimaal te ontzien. Dit houdt in dat we voor de komende periode een beperkt aantal wedstrijden per veld toestaan (zie onderstaand schema), hierdoor proberen we de velden zo optimaal mogelijk te houden voor de rest van het seizoen.

Note:

·         Dit schema kan aangepast worden afhankelijk van de droogte en het al dan niet verruimen van het beregeningsverbod

·         Er kan gekozen worden om 1 wedstrijd van 90 minuten (junioren / senioren) in te wisselen voor 4 pupillenwedstrijden

·         De velden mogen in deze periode ook niet gebruikt worden door derden