Start Grote Clubactie 2018

De Grote Clubactie is van start gegaan op 15 september! Doe ook mee en verkoop loten van de Grote Club Actie 2018 en wordt ook een WINNAAR. Want winnen doe je al bij één verkocht lot. Immers elk contant verkocht lot levert jou persoonlijk € 0,40 op. Dus vul je zakgeld aan en doe mee als lotenverkoper van v.v. Veenendaal!

Hoe gaat het in zijn werk ?

Op zaterdag 15 september is de Grote Clubactie 2018 van start gegaan! Alle  jeugdspelers, jongens en meisjes mogen loten gaan verkopen.

Een lot kost € 3,-

Hoe werken we allemaal mee ?

+ Jeugdspelers verkopen loten aan familie, buren, vrienden. Dat kan via het verkoopboekje met éénmalige machtiging én ook via ‘online-verkoop’ op https://clubactie.nl/actie/vvveenendaal

+ Leden van v.v. Veenendaal kopen loten van onze jeugdleden.

+ Ouders van onze jeugdleden kopen loten, en stimuleren opa’s, oma’s, ooms, tantes, buren en verre neven en nichten om loten te kopen van hun kind…

+ Leiders en trainers stimuleren de lotenverkoop, niet alleen op 15 september, maar ook in de weken erna, tot uiterlijk zaterdag 17 november a.s.!

Wat levert het op ?

Als koper van loten maak je kans op schitterende prijzen, waaronder een hoofdprijs van € 100.000!
Als verkoper ontvang je voor ieder contant verkocht lot €. 0,40 van v.v.Veenendaal.

Voor de vereniging levert het een belangrijke financiële bijdrage op, die zoveel mogelijk ten gunste komt aan het jeugdvoetbal en jeugdevenementen.

Daarnaast kan je een mooi clubitem kiezen uit onze geselecteerde Jako clubcollectie als je 25 loten of meer verkoopt (let op, bij contante verkoop).

Verkopen je 20 of meer loten dan ontvang je een gratis entreekaart voor Bobbejaanland, Body Worlds, Optisport of Avontura.

Vragen?

Voor vragen kan je terecht bij Moniek Jansen.