Verslag Nieuwjaarsborrel 2019

Zaterdag 5 januari was het tijd voor de traditionele nieuwjaarsborrel bij v.v. Veenendaal.

Om 13:30 was er de wedstrijd Veenendaal 1 – Oud Veenendaal 1 waarbij oud Veenendaal de wedstrijd wist te winnen met 0-1.
Ook speelden Veenendaal 3 en Veenendaal 4 tegen elkaar waar de einduitslag 2-2 was.

Na de wedstrijden en enkele drankjes werden de jubilarissen in het zonnetje gezet door voorzitter André Kiesbrink.

• Jermo Bos 25 jaar lid
  • Edwin de Brouwer 25 jaar lid
  • Jeroen Veens, Sander van der Laan en Gertjan Snijders werden bedankt voor meer dan 100 wedstrijden in Veenendaal 1 (Alain van Hasselt ook maar was afwezig).
  • Als vrijwilliger van het jaar is gekozen Theo Gerritsen

Iedereen van harte en ook bedankt voor de steun aan de vereniging!

Aan het einde van de middag kon iedereen genieten van een heerlijk buffet van de Kromme Hoek uit Scherpenzeel.

De prijzen van de loterij die tot 17:30 nog niet waren afgehaald zijn gevallen op

Blauw 708

Geel 798