Meisjesteam v.v. Veenendaal haalt eerste punt binnen

V.V.Veenendaal schrijft historie dit jaar. Het 1e meisjes team is een feit. Dit leuke team bestaat uit meisjes die nog nooit hebben gevoetbald in de competitie op 1 meisje na.

Er staat een team van 3 trainers, 1 coach en 2 leidsters klaar om dit team te ondersteunen.

Door 2x per week te trainen, zien we dat de meiden steeds beter gaan spelen. De eerste wedstrijden werden helaas nog verloren, maar ook hebben ze hun 1e punt binnen. Vorige week zaterdag werden de 1e 2 doelpunten gescoord. Dit team word door meerdere sponsoren gesteund. In de vorm van trainingspakken mogelijk gemaakt door Cargo LS. Tassen, inloop shirts en truien voor de trainers mogelijk gemaakt door Hans van Drunen. 5 mooie roze ballen inclusief ballentas door rijschool Attari, 2 roze ballen door TM- tweewielers, 1 roze bal door Gert van Viegen Zonwering.

Bij deze danken wij al deze sponsoren die het mogelijk hebben gemaakt dat dit team er zo schitterend bij loopt.

Wilt u ons een keer zien voetballen? Op 4 mei spelen wij een thuis wedstrijd om 11 uur.