Arco bedankt!

Afgelopen zaterdag stond v.v. Veenendaal even stil bij het afscheid van trainer Arco van Elst.

Bij terugkomst uit Culemborg (helaas een 4-0 tegen Focus’07) werd er in de kantine stilgestaan bij de mooie prestaties die van Elst heeft neergezet. Nadat het stokje in oktober 2016 werd overgenomen werd er een reeks van 30 ongeslagen wedstrijden neergezet en via de nacompetitie is uiteindelijk de derde klasse bereikt.

Ook in de derde klasse werd er gestreden om het kampioenschap, maar helaas viel het doek in de eerste ronde van de nacompetitie. Het laatste seizoen werd er in twee periodes meegestreden. Tot een prijs kwam het niet. Ook werden er nog wat statistieken bijgehaald. In 69 competitie wedstrijden werden 144 punten behaald met een doelsaldo van 167-92. Van Elst heeft gezorgd voor een gezonde basis en heeft v.v. Veenendaal naar een hoger plan gebracht. Dit alles werd prachtig in beeld gebracht op een foto collage die aan de vertrekkende trainer werd overhandigd.

Arco (en familie), namens het bestuur de staf, spelers, vrijwilligers, supporters en andere belanghebbenden bedankt!

Tevens werd er stil gestaan bij het afscheid van de volgende personen:

• Verzorger Yoran van Grootveld
  • Verzorger Hans vd Laan
  • keeper Marco van Leeuwen
  • speler Roy Rentenaar

Ook willen we deze mensen bedanken!