Jeugd teamindeling 2019-2020 *update*

Beste leden en ouders,

Hierbij treft u de VOORLOPIGE teamindelingen aan van de jeugdelftallen voor seizoen 2019-2020.

De Jeugdcommissie is, na overleg met de jeugdtrainers en berichten van spelers en of ouders die vertrekken en of lid worden tot deze indeling gekomen. Verder zijn we op de hoogte van enkele nieuwe leden die nog willen komen, echter kunnen we deze pas verwerken als er een inschrijving binnen is.

Bekijk de voorlopige indeling in de volgende bijlage:  voorlopige teamindeling vvveenendaal 2019-2020 (update127) *deze lijst is geupdate op 12 juli 2019*

Ten opzichte van seizoen 2018-2019 hebben we tot zover 3 extra jeugd-elftallen in kunnen delen.
Mini’s, JO9, JO10, JO11, JO12, JO13, JO15, JO17, JO19-2 en JO19-1 en een MO15.

Nogmaals, het betreft een VOORLOPIGE indeling. Houd er rekening mee dat vanwege nieuwe inschrijvingen en/of andere omstandigheden de elftallen nog kunnen wijzigen. Uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk te beperken.Dit zodat elk team compleet aan de competitie kan starten. Voor een aantal teams zijn wij nog opzoek naar een trainer/leider. Mocht u zelf interesse hebben of ons mogelijk kunnen helpen aan een geschikte trainer, dan vernemen wij dat graag!

Mocht u naar aanleiding van dit bericht in contact willen komen met de Jeugdcommissie, dan horen we dit graag persoonlijk contact met een van onze leden van de jeugdcommissie of via de email jeugd@vvveenendaal.nl.

Met sportieve groet,
De Jeugdcommissie