Verslag bezoek Sinterklaas

Vrijdagavond 22 november was een spannende, maar gezellige avond bij v.v. Veenendaal.
Deze avond zou Sinterklaas bij onze club langskomen.

Langzaamaan druppelen de kinderen binnen. Vele met hun favoriete voetbaloutfit aan en dat kwam goed uit, want opeens stonden daar Pieten op het voetbalveld en die hadden wel zin om een potje te voetballen.

De kinderen werden uit de kantine gehaald voor een warming up en daarna was het een groot feest op het veld. De muziek lekker hard aan en voetballen maar!! Wat zag dat er super leuk uit. Al die kinderen met al die Pieten rennend, dollend en voetballend over het veld.
Toen was daar de Sint. Zingend werd hij vanaf het veld welkom geheten. Na de ontvangst verzamelden alle kinderen zich om de Sint heen in de kantine. De Sint had praatjes, maakte grapjes en deed zelfs zijn mijter af om ook een balletje te trappen. Wow…wat gaaf!
Helaas moest de Sint weer door naar een volgend adres, maar niet zonder cadeautjes voor alle kinderen achter te laten. De cadeaus werden door de Pieten één voor één uitgedeeld en nadat iedereen zijn cadeautje had ontvangen werden deze gelijkertijd uitgepakt.
Wat een feest! Met cadeau en zakje lekkers keerden iedereen weer huiswaarts!
Sint en Pieten, bedankt voor de geslaagde avond.
Tot volgend jaar!
Bij deze wil de jeugdcommissie: het bestuur, Businessclub ‘de Salamander’, sponsoren en vrijwilligers bedanken om deze avond tot een succes te maken.