met korting naar FC Utrecht -Vitesse > update afgelast

Speciaal voor alle leden van v.v. Veenendaal heeft FC Utrecht een aanbieding in verband met onze RAC samenwerking.

Op zaterdag 14 maart gaat FC Utrecht de strijd aan met Vitesse en bij deze wedstrijd in Stadion Galgenwaard kunnen de leden van v.v. Veenendaal tegen een sterk gereduceerd tarief aanwezig zijn. Jeugd € 7,50 en Senioren € 12,50.
Het bestellen van de kaarten is eenvoudig en snel en kan via www.fcutrecht.nl/veenendaal

Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft de KNVB besloten om de wedstrijd FC Utrecht-Vitesse niet door te laten gaan.

Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de wedstrijd wordt ingehaald. Reeds aangeschafte tickets voor de wedstrijd blijven tot nader order geldig.

Wij hopen op ieders begrip en zodra er meer duidelijkheid over deze wedstrijd is, zullen wij dit met jullie communiceren. Houd daarnaast de bekende kanalen in de gaten voor de nieuwste stand van zaken.