v.v. Veenendaal #StayAtHomeChallenge *UPDATE

In verband met het Corona-virus zijn alle voetbalwedstrijden en trainingen voorlopig afgelast.

Wij vinden het ook belangrijk dat al onze leden in beweging blijven gedurende deze periode. Beweging is namelijk ontzettend goed voor de gezondheid.
Vele hebben thuis al dingen verzonnen die ze kunnen doen, maar wat is er leuker dan een uitdaging aangaan met je teamgenoten?

Doe je mee?

1. 3 keer in de week komt er een challenge; de trainer/leider deelt deze via de groepsapp met daarbij ook een instructievideo. Deze challenge komt ook op de website en de social media van de club te staan.
  2. Film of fotografeer de challenge; vraag iemand om jou te filmen terwijl je de challenge uitvoert.
  3. Deel dit (als je dit wilt) in de groepsapp als bewijs en om elkaar uit te dagen.

Veel plezier!

P.S. uiteraard geen enkel probleem als je niet mee wilt doen of je filmpje niet wilt delen.
Wij vragen jullie vriendelijk de filmpjes van anderen niet te delen.

Challenges:

1. Hooghouden met een wc rol. Hoe vaak lukt het je?
  2. Lob de bal in een kliko (of bak) vanaf 5, 3 en 1 meter.
  3. De Hocus Pocus Akka; speciaal voor de trucjes fanaten.
  4. Hooghouden met de bal. Deel je record.
  5. Schiet de fles om vanaf 5, 10 en 15 meter. Eerst met je goede been en daarna de andere.
  6. De bal hooghouden op je hoofd. Deel je record.
  7. Voor de conditie; minimaal 250 keer springtouwen per dag de komende 2 dagen. Wat is je record?
  8. Zorg dat je de bal 10 keer kunt overkoppen. Dit kan alleen met een (hoge) muur of maatje.
  9. Kaats de (hoog) bal tegen de muur en haal minimaal 10 keer met links en rechts. Er mag 1 stuit tussen zitten.
  10. Jeu de Voetbal; schiet de bal in het vak vanaf 5 en 10 meter. 1e keer met rechts, 2e keer met links, 3e keer uit de lucht.
  11. Teken Virgil van Dijk in een v.v. Veenendaal Tenue. Mede mogelijk gemaakt door https://www.barrypirovano.com/
    Download de tekening.
  12. Leg de bal stil op je voet: minimaal 10 seconden stilleggen (20 seconden vanaf jo13). Voor de gevorderden is er ronde 2; gooi / schiet de bal in de lucht en leg hem ineens stil op je voet.
  13. Conditie; ga deze week minimaal 2 keer 15 minuten lopen. Tip: vraag je vader of moeder mee.
  14. Stoepranden; Schiet de bal tegen de stoeprand en vang deze op. Zorg dat dit minimaal 5 keer lukt.
    Vanaf Jo13 moet je de bal met de voet aannemen.
  15. De bal opwippen; klem de bal tussen je enkels en wip deze vanaf ongeveer 2 meter in een ton / bak / pot. Gaat het eenvoudig probeer het dan ook vanaf 3 en 4 meter.