Sponsor de club met je online aankoop

Uiteraard promoten wij eerst onze bord en teamsponsors als je een bepaald product of dienst nodig hebt.

Koop bij deze ondernemers als je wat nodig hebt en laat vooral weten dat je via v.v. Veenendaal komt!

Koop jij wel eens wat elders online?
Dan is er de mogelijkheid om v.v. Veenendaal te sponsoren met deze aankopen.
Dit kan al met je maaltijd via thuisbezorgd, maar ook bij aankopen via o.a. centerparcs, mediamarkt, booking, bol.com, coolblue, otto en kleertjes.com en dat zonder dat het jou iets extra´s kost!

Wat is Sponsorkliks?

Met SponsorKliks kunnen leden en supporters met hun reguliere internetaankopen de vereniging financieel steunen, zonder dat het ze iets extra’s kost. Van elke commissie die SponsorKliks per bestelling ontvangt gaat 75% naar de vereniging!
SponsorKliks werkt samen met meer dan 300 bekende webwinkels!

Waar moet ik op letten?

Let er ten eerste op voordat je een webwinkel bezoekt v.v. Veenendaal als sponsordoel hebt geselecteerd of volg gewoon deze link.
Een bevestiging van sponsoring en het daarbij behorende bedrag ontvang je niet.
Dit is eventueel terug te vinden op de website van Sponsorkliks waar de laatste commissies op staan.
Kijk rustig eens rond in de webshop welke winkels allemaal beschikbaar zijn en probeer er aan te denken wanneer je online iets koopt.
v.v. Veenendaal wil in ieder geval iedereen bedanken die hiermee onze vereniging steunt!