Save the date 5 april KNVB voetbalfestival

Op maandag 5 april, 2de paasdag, a.s. organiseren we bij v.v. Veenendaal het KNVB Voetbalfestival. Dit is een superleuke voetbaltraining met verschillende spelvormen en is toegankelijk voor onze jeugdleden vanaf 7 jaar en wij hopen dat iedereen er bij zal zijn! Ben jij geïnteresseerd in voetbal en wil je (gratis) kennis maken met onze vereniging? We hebben enkele plaatsen gereserveerd. Aanmelden is noodzakelijk via deze link http://www.vvveenendaal.nl/aanmelden-voetbalfestival/ Deze training is mede mogelijk gemaakt door ‘Businessclub de Salamander’ De training bestaat uit 11 voetbalvormen, waarbij je zowel individueel als met een team scores haalt en samen geniet van het voetbalspel. Je raakt niet uitgespeeld!
  • Het KNVB Voetbalfestival is plezier.
  • Het KNVB Voetbalfestival is voor iedereen.
  • Het KNVB Voetbalfestival is vriendschap.
  • Het KNVB Voetbalfestival is ontwikkeling.
Onze jeugdleden zijn allemaal uitgenodigd om mee te doen en mogen een introducé meenemen. Onze jeugdleden ontvangen hiervoor een ‘VIP ticket uitnodigingskaart’ die zij mogen uitdelen aan 1 persoon die deze training bij onze vereniging mee wil maken. Meer informatie via de leider/trainer. Tijden:
  • jo9 t/m jo12 van 9:45 tot 13:00 uur Programma: FUNGAMES:  Interactieve pionnen, Snelheidsmeter, 7 ballenspel,  Skill Game, Pannakooi, Smartgoals, Gatendoek, 2 tegen 2(2x), 4 tegen 4, Zuiverplaatsen, Vakken/stadionspel
  • jo13 t/m jo19 van 13:45 tot 17:00 uur Programma: FUNGAMES: Gatendoek, Pannakooi, 7-ballenspel, Skill Game, Smartgoals & Zuiverplaatsen en wedstrijden
Ben jij geïnteresseerd in voetbal en wil je (gratis) kennis maken met onze vereniging? We hebben enkele plaatsen gereserveerd. Aanmelden is noodzakelijk via deze link http://www.vvveenendaal.nl/aanmelden-voetbalfestival/   Corona: Uiteraard houden wij rekening met alle Corona richtlijnen.
  • wij vragen iedereen om de Corna richtlijnen van het RIVM te volgen
  • kinderen spelen in hun eigen groep(je) van maximaal 10 spelers
  • ouders en toeschouwers zijn helaas niet welkom om te kijken
  • de kantine en kleedkamers zijn gesloten, toiletten zijn wel geopend
  • we hebben een vast team van vrijwilligers die afstand kunnen houden
Wellicht ten overvloede:
  • Blijf thuis als je klachten hebt
  • Blijft thuis als je getest bent en er nog geen uitslag binnen is.
  • Was thuis je handen goed voordat je naar de club gaat en als je weer thuis komt.
  • Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  • Was je handen met water en zeep voor en na bezoek van het gemeenschappelijke toilet
  • Schud geen handen.