Vacature: Trainer B-selectie (2de team)

Voetbalvereniging Veenendaal zoekt voor het nieuwe seizoen 2021-2022 een trainer voor de B-selectie, welke momenteel uitkomt in de reserve 4e klasse.

De ambitie is om de komende jaren zoveel mogelijk jonge spelers, die nu de overstap vanuit de JO19 maken, vanuit dit team te laten doorstromen naar de A-selectie. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en frisse trainer/coach die het vermogen heeft om de selectie, die enerzijds bestaat uit jonge talenten en anderzijds uit ervaren krachten, door een combinatie van plezier en inzet naar een hoger niveau te tillen.

Wij verwachten van jou dat je aanwezig bent op de trainingsavonden (di/do) en op de wedstrijddagen (za). VV Veenendaal beschikt over een mooie accommodatie met een goed kunstgrasveld als hoofdveld en goede trainingsmaterialen. Je wordt trainer bij de gezelligste vereniging van Veenendaal met zo’n 400 leden en trouwe supporters. Uiteraard bieden we een vergoeding die past bij het niveau van dit team en zorgen we voor de benodigde kleding.

Geïnteresseerden worden verzocht hun CV met begeleidend schrijven t.a.v. de Technische Commissie te sturen naar technischezaken@vvveenendaal.nl.