Het is mooi geweest

Na 12 ½ in het bestuur gezeten te hebben, waarvan de laatste 6 ½ jaar als voorzitter, heb ik besloten om bij de komende algemene ledenvergadering mijzelf niet meer beschikbaar te stellen voor een nieuwe termijn.

In de afgelopen 12 ½ jaar heb ik samen met diverse andere bestuursleden en andere vrijwilligers de vereniging te mogen vormen zoals die nu is. In die jaren zijn er veel dingen gebeurd, zoals de groei van 270 naar ruim 400 leden, de transformatie van zondag- naar zaterdag vereniging, 9 jarig sponsor contract met ING, promotie van ons 1e elftal naar de 3eklasse, samen met sportservice het realiseren van een kunstgrasveld en het 90-jarig bestaan om er maar eens een paar te benoemen,

Helaas hebben wij als vereniging ook een absoluut dieptepuntgekend, namelijk het overlijden van Stefan Verwoert. Mooi is dan ook de gedenkplek in de kantine, wat ook weer de warmte van onze vereniging weergeeft.

En natuurlijk zijn we het niet altijd met elkaar eens en houden we elkaar scherp, maar ik heb altijd getracht in het algemene belang en breedte van de vereniging te handelen. Op dit moment vaart de vereniging, net zoals vele andere verenigingen, vanwege corona door een moeilijke tijd, maar gelukkig zijn we financieel gezond en komen we ook hier wel doorheen.

Ik wil alle leden en bestuursleden bedanken voor het vertrouwen en samenwerking in de afgelopen jaren. Blijf gezond en spreken we elkaar binnenkort weer met een drankje in de hand!

Met een sportieve groet,

André Kiesbrink