Nieuwe trainer B-selectie

De Technische Commissie is verheugd te kunnen meedelen dat ze voor volgend seizoen John Ederveen hebben kunnen contracteren als nieuwe trainer van de B-selectie.
John is 49 jaar oud, woonachtig in Renswoude en in het bezit van een UEFA-B licentie. In het verleden is John onder andere werkzaam geweest bij Renswoude, Lunteren, Geinoord, DVS ’33, VRC, Advendo ’57 en Rood-Wit Putten.
De jonge B-selectie krijgt dus te maken met een ervaren trainer die zal gaan trachten om spelers te laten door ontwikkelen klaarstomen voor de overstap naar de A-selectie.
Naast de zo gewenste prestaties heeft John ook plezier hoog in het vaandel staan, omdat die twee zaken heel goed samengaan. Plezier op de training en wedstrijddag zorgen automatisch voor betere prestaties, aldus John.
We wensen John heel veel succes bij onze mooie club en vertrouwen op een goede en langdurige samenwerking.