Nog 2 weken Veense Cup voor o13 t/m o17

Komende zaterdag is het al weer zover. De vijfde en laatste ronde in de Veense Voetbalcup t/m de O12. We kijken met veel plezier terug op de afgelopen rondes waarin spelvreugde voorop stond, met toch ook een beetje het derby gevoel.

Hopelijk is het fietsen zo goed bevallen dat dit vaker als teambuilding gaat gebeuren. Geweldig zoals we bij RTL gezien hebben, zingend naar de tegenstander. Mooier kan toch niet.

Speciale dank nog aan burgemeester Kats en wethouder Beek, die zich hard gemaakt hebben voor de Veense cup, ook in moeilijker tijden, waarin iedereen hier een mening over had, ook buiten Veenendaal.

De vijfde ronde zaterdag betekent tevens de laatste ronde voor deze leeftijdsgroep. Zaterdag nog een keer alles geven in de Veense cup.

Afgelopen maandag hebben de wedstrijdsecretarissen, na inventarisatie bij hun vereniging, bij elkaar gezeten of de O13 t/m de O17 na zaterdag nog twee rondes konden spelen. Het overgrote deel van de teams wilde dit en zo komen er voor deze leeftijdsklasse nog twee volle rondes op 19 en 26 juni. Vrijdag zal het programma op de site van de Veense cup gepubliceerd worden. Ook op onze eigen site zullen we dit deze week en volgende week in het wedstrijdprogramma publiceren.

Dus nog lekker twee weken genieten van wat we zolang gemist hebben.