Nieuwe jeugdleden zijn welkom!

Heb jij zin om te voetballen of zoek je een vereniging voor je kind om te voetballen? Je bent van harte welkom bij Voetbal Vereniging Veenendaal!

Extra welkom voor aanvulling van onze huidige teams zijn:

• Mini’s 4 tot 6 jaar
  • Jongens / meiden 11 tot 15 jaar

Ons sportpark ligt langs de Rondweg-Oost tussen de wijken Centrum, Veenendaal-Oost en Petenbos. Je hebt het vast wel eens gezien vanaf de Rondweg-Oost.

We zijn een kleine en gezellige voetbal vereniging en uniek aan onze vereniging is dat plezier voor iedereen voorop staat. Wij werken met het motto
‘ van plezier naar prestatie’ waarbij iedereen gelijke kansen en waardering krijgt. Ook zijn jeugdleden welkom op activiteiten naast de voetbal (denk aan voetbaltoernooien, een paasfeest, zaalvoetbal-toernooi, bingo, sinterklaasfeest, eindfeest en meer).

Wij bieden voetbal voor kinderen van 4 t/m 19 jaar voor zowel jongens als meisjes.

Goed om te weten:

• Kinderen kunnen altijd 3 keer kosteloos meetrainen
  • We trainen 2 keer in de week (1 uur per keer, mini’s 1 keer)
  • We trainen op (hoge kwaliteit) kunstgras
  • Op de meeste zaterdagen speel je een wedstrijd (bijna altijd in de buurt)
  • Je krijgt een voetbaltenue te leen, voor trainingskleding zorg je zelf
  • In de schoolvakanties zijn we meestal vrij
  • Bij kans op onweer of een weeralarm trainen we niet, veiligheid gaat voorop!
  • De (lage) contributie-bedragen kun je hier vinden.

Waar wacht je op? Meld je aan via onderstaande button. Voor vragen bel / app met Michel Heikamp via 06-14999295.

Goed om te weten: Wil je kind graag gaan voetballen maar is er thuis helaas te weinig geld?
Via het Jeugdfonds Sport & Cultuur is het mogelijk om alsnog te voetballen. Zij betalen voor kinderen  (4 t/m 17 jaar) de contributie en eventueel een gedeelte van de sportkleding. Meer informatie is hier te vinden.

Graag tot ziens bij v.v. Veenendaal!

2017-03-31-PHOTO-00000088