Graag op voetbal maar zijn de kosten een probleem?

Voetballen is goed voor je kind. Bewegen is gezond, je kind leert spelen in teamverband, omgaan met winnen en verliezen en maakt nieuwe vriendjes of vriendinnetjes.
Wil je kind graag op voetbal maar is er thuis geen geld of zit je kind al op voetbal maar is de contributie lastig om te betalen?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur kan hierbij helpen. Zij betalen voor kinderen en jongeren de contributie of het lesgeld en eventueel de spullen zoals sportkleding.
Hier is meer informatie te vinden: https://jeugdfondssportencultuur.nl/fondsen/utrecht/

Heb je vragen en wil je hier liever niet met de trainers of leiders over praten? Geen probleem. Onze vertrouwenscontactpersoon (VCP) is Shirley de Quay, te bereiken via shirley@vvveenendaal.nl en helpt je graag.

Hoe werkt het?

1. De aanvraag voor een bijdrage wordt gedaan door een intermediair. Dit is bijvoorbeeld een leerkracht, buurtsportcoach, schuldhulpverlener of medewerker sociaal wijkteam;

2. De intermediair doet, in overleg met jou, een aanvraag;

3. Je hoort binnen 3 weken of de aanvraag goedgekeurd is;

4. Na goedkeuring kun je je kind aanmelden bij de sportclub, dansschool of andere organisatie waar je kind op les wil;

5. Wij betalen de contributie of het lesgeld direct aan de sportclub/lesgever. Je ontvangt zelf geen geld.

Let op: Er moet ieder jaar een nieuwe aanvraag gedaan worden.