Pupil van de week

Bij v.v. Veenendaal is het de traditie, dat wanneer het eerste elftal van de vereniging thuis speelt er een ‘pupil van de week’ aanwezig is om het team te ondersteunen.

Wat houdt dit in?
De pupil van de week wordt om 12.30 uur verwacht in de kantine. Rond de klok van 13.00 op de zaterdag van de betreffende wedstrijd houdt de hoofdtrainer een tactische bespreking met het eerste elftal. Dit is het eerste onderdeel van het pupil van de week programma. Na deze bespreking is het tijd om te gaan omkleden. Ook de pupil van de week dient zich om te kleden en met de spelers zich naar het veld te begeven om aldaar de warming-up mee te doen (wij hebben een pupil van de week trainingspak beschikbaar).

Daarna mag de pupil van de week vlak voordat de wedstrijd begint de aftrap nemen. De aftrap houdt in dat de pupil van de week de bal mee aan de voet neemt en alle spelers van de tegenpartij omspeeld en vervolgens ons (hopelijk) op een symbolische 1-0 voorsprong zet door de bal in het doel te schieten. Vervolgens mag de pupil van de week op de bank naast de hoofdtrainer en wisselspelers plaats nemen. Nadat dit alles heeft plaatsgevonden krijgt de pupil van de week in de kantine een patatje of een snack en wat te drinken.

Voor onze pupil van de week (foto)verslagen, bezoek /categorie/pupil-van-de-week/