Team van de maand Veenendaal – VRC 18 november

Zaterdag 18 november stond er weer een heuse Veenendaalse voetbalderby op het programma. v.v. Veenendaal ontving dorpsgenoot VRC.

Veenendaal stond op dat moment op de 7e plaats met 10 punten uit 7 wedstrijden en VRC op de 3e plaats met 16 punten uit 7 wedstrijden.

,,Zij gaven 125 procent en wij kwamen nog niet eens aan de 100 procent. Ja, dan leg je het af.” VRC-trainer Kees van Rijswijk baalt. Als nummer drie van de ranglijst had zijn ploeg een korte reis af te leggen. Er werd namelijk uit gespeeld bij stadsgenoot vv Veenendaal, dat voor de wedstrijd op de zevende plaats stond. Eén waarin dus een goed resultaat werd verwacht. Niets bleek minder waar. Het was namelijk de thuisploeg die met de overwinning aan de haal ging. 3-1 was het uiteindelijke resultaat.
Deze wedstrijd was de JO9-1 (link pagina) team van de maand bij v.v. Veenendaal.

JO9, supporters en begeleiding, bedankt!