Jens Pupil van de Week tegen Uni VV

Zaterdag 10 maart stond de wedstrijd Veenendaal 1 tegen de Uni vv 1 op de agenda.

Uni VV stond op dat moment op de laatste plaats en Veenendaal op de 3e plaats in de 3e klasse Oost. De 3 punten bleven in Veenendaal door een 4-0 overwinning. Dit via doelpunten van Gertjan Snijders (2), Luuk van de Lustgraaf en Stephan van Grootveld. Voor het verslag van de Veenendaalse krant, zie http://veenendaalsekrant.nl/sport/van-gent-finaleweken-veenendaal-heeft-een-eenvoudige-middag-387455

Deze wedstrijd was Jens Heikamp de pupil van de week, hij mocht in het ‘pupil van de week tenue’ de warming-up mee meedoen, de wedstrijdbal dragen en als eerste een doelpunt maken bij de keeper van Uni vv. Zijn voorspelling van de wedstrijd was 3-1.

Jens is 8 jaar en zit op school Tamim in Veenendaal-Oost. Hij is voor Ajax en speelt in de JO9 bij v.v. Veenendaal, soms als middenvelder en soms verdediger. Hij heeft het erg naar zijn zin gehad en willen iedereen bedanken!

Jens bedankt voor je aanwezigheid en support namens de club!