Dick Boon in technische staf

Na de winterstop is er een nieuw gezicht in de staf van voetbalvereniging Veenendaal te bewonderen. Doordat Gert van Grootveld een stapje terug doet, is Dick Boon toegevoegd aan de staf. Hij zal de rol van assistent-trainer op zich nemen.

Sinds oktober 2016 is Van Grootveld assistent trainer bij Veenendaal en ondanks dat het toen de bedoeling was dat dit een tijdelijke klus zou zijn, is dit echter uitgemond in een periode van ruim drie jaar. Nu heeft Van Grootveld, mede door zijn werk, besloten een stap terug te doen en niet meer aanwezig te zijn tijdens trainingsavonden. Wel blijft hij op wedstrijddagen fungeren als assistent van Habib Al Mohsinawi.

Om de ontstaande vacature op te vullen, heeft de technische commissie van Veenendaal in de persoon van Boon een opvolger gevonden. Hij is in het bezit van zijn TC2 en heeft diverse elftallen getraind en gecoacht binnen DOVO. Boon coördineerde al de jeugd binnen Veenendaal, maar miste de momenten op het veld. Daar zal na de winterstop verandering in komen.

bron https://www.regiosportveenendaal.nl/sport/voetbal/308884/nieuw-gezicht-de-staf-van-veenendaal-672613