Tom Gesgarz en vv Veenendaal kiezen voor elkaar!

De TC van vv Veenendaal heeft binnen twee weken na het aangekondigde vertrek van de huidige trainer Habib Al Moshinawi voor het aankomende seizoen opnieuw een jonge talentvolle trainer aan zich weten te binden. De trainer die de stijgende lijn van vv Veenendaal van de afgelopen jaren voort moet zien te zetten is Tom Gesgarz. De 35-jarige oud speler van o.a. DOVO, IJsselmeervogels en N.E.C., en huidige trainer van 3e klasser sv Baarn, heeft afgelopen weekend overeenstemming bereikt om als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij de ambitieuze 3e klasser.
In het dagelijks leven is de jonge oefenmeester werkzaam als teammanager binnen het MBO. Na zijn mooie carrière in de top van het Nederlandse amateurvoetbal is de oud aanvoerder van DOVO zijn trainersloopbaan gestart bij VVZ ’49 in de 1e klasse. Vanaf 2017 is hij hoofdtrainer bij sv Baarn en vorig seizoen fungeerde hij ook nog als assistent trainer van het in de 3e divisie spelende ADO ’20. Bij sv Baarn wist Tom in zijn tweede seizoen te promoveren naar de 3e klasse en heeft hij aan het begin van dit seizoen al aangegeven dat het huidige seizoen zijn laatste zou zijn omdat hij ambities heeft en dus zijn horizon wil verbreden.
Na de ontstane vacature heeft de TC zeer snel gehandeld en is er in overleg met het bestuur en de spelersraad een duidelijke profielschets opgesteld. Tom bleek al snel degene die daar perfect in zou passen en na een aantal gesprekken was er ook vlot een akkoord tussen beide partijen die zeer verheugd en blij zijn en er het volste vertrouwen in hebben er een mooie samenwerking van te zullen maken. De trainer die ook een voorname kandidaat was bij tweedeklassers De Merino’s en VVIJ zegt zelf dat hij ontzettend veel zin heeft om weer in het voor hem vertrouwde Veenendaal aan de slag te kunnen. Hij geeft aan dat hij in vv Veenendaal een ambitieuze, groeiende en gezellige vereniging heeft gevonden die hij wil gaan helpen om hun ambities waar te maken.