Digitale nieuwjaarsreceptie

Beste leden van v.v. Veenendaal,

Helaas dit jaar geen gezellige nieuwjaarsreceptie. Maar we hebben niet stilgezeten we doen het online op: VRIJDAGAVOND 8 JANUARI OM 20.20 UUR VIA YOUTUBE (inloggegevens volgen).

Pak chips en een drankje erbij want het wordt een top uitzending met o.a. Nieuwjaarswensen van het bestuur, de tc, trainer van het 1e, Arie Beckerman, de jeugd, business club en natuurlijk onze Gerda.

Maar er is nog veel meer informatie over o.a. sponsoring, de leden vergadering, de vrijwilliger van het jaar en natuurlijk de jubilaris (bekende personen vd club).

Maar dan zijn we er nog niet…. natuurlijk weer een uitgebreide pubquiz in 3 rondes met mooie prijzen en als uitsmijter een terugblik door Andre Quint over het seizoen waar het toenmalige 2e kampioen kon worden en de beker kon pakken.

Allemaal kijken dus!

Met vriendelijke groet,
Het Bestuur

ALLEMAAL KIJKEN ECHT LEUK GEWORDEN

Hierbij de link naar de online nieuwjaarsreceptie. Aanvang as vrijdagavond om 20.15 uur !!

Met o.a :

Arie Beckerman