Verslag: Voetballen met Pasen KNVB Voetbalfestival

Op maandag 5 april, 2e paasdag hebben ruim 160 kinderen deelgenomen aan het KNVB Voetbalfestival bij v.v. Veenendaal.

In de vroege ochtend waren de mini’s welkom voor het traditionele paaseieren zoeken en konden ze ook nog hun voetbalkwaliteiten laten zien bij verschillende oefeningen en het spelen van een partijtje voetbal.

Vanaf 10 uur was de rest van de onderbouw (t/m jo12) aan de beurt voor diverse voetbaltrainingen met extra leuke oefeningen zoals het stadionspel, pannavoetbal, de interactieve smartgoals en skill games en punten schieten in de doelen.

Vanaf 14 uur was het de beurt aan de bovenbouw die enkele spellen afwisselden met enkele partijvormen.

Ondanks de sneeuw- en hagelbuitjes die af en toe overtrokken was het een geslaagde dag. Wij bedanken al onze sponsors (met speciale aandacht voor onze Businessclub de Salamander), alle vrijwilligers, de J.O.C. en andere betrokkenen!

Aan het eind de ontvingen de kinderen nog een lekkere paasattentie namens de JOC voor thuis.

Korte video opkomst bovenbouw:

Foto’s Mini’s:

Fotos onderbouw: