Koop een heerlijke appeltaart en steun onze vereniging

Juist in deze moeilijke tijd kan onze vereniging wel een steuntje in de rug gebruiken. Speciaal voor de lokale verenigingen heeft Jumbo Veenendaal een superleuke actie opgezet. Bestel vanaf maandag 12 april een heerlijke appeltaart op www.jumboveenendaal.nl/taart en steun ons!

Ook andere verenigingen doen mee, klik dus wel op de VV Veenendaal knop.

Zo werkt het:
1. Kies welke vereniging je wilt ondersteunen
2. Koop de overheerlijke appeltaart
3. Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je een mail. Op vertoon van de mail kun je de taart op de gekozen afhaaldatum komen ophalen.

Per verkochte appeltaart gaat er rechtstreeks € 2 naar onze vereniging. Je geeft onze vereniging een steuntje in de rug en kan smullen van een heerlijke appeltaart, win-win!

Tip: Natuurlijk kun je ook familie, buren, kennissen en vrienden enthousiast maken om een appeltaart te kopen.

Meedoen kan t/m zondag 23 mei 2021.