Vacature: train(st)er dames

v.v. Veenendaal zoekt een enthousiaste train(st)er die een groep dames wil trainen.

Eerder hebben wij al een 25+ team dames gehad die 7 tegen 7 voetbal speelden. Helaas is dit destijds gestopt.
Op dit moment merken we dat er meer animo is voor dames/ vrouwen tussen de 20 en 35 jaar om samen te trainen.

De bedoeling is om te gaan trainen op dinsdag van 19 tot 20 uur (dan traint ons meidenteam mo17 ook) en na te bekijken, afhankelijk van het aantal dames en het niveau, of we ook echt wedstrijden gaan voetballen. Dit zou eventueel kunnen in een 7 tegen 7 vorm of wellicht een dames 1 elftal (11 tegen 11).

Jouw taken

• Een keer per week een leuke training verzorgen
  • De dames enthousiast houden voor het voetballen
  • Een gezellige groep ‘smeden’

Wat verwachten we van jou?

• Communicatief vaardig: sociaal en gemotiveerd
  • Betrokken bij het team en de club
  • Voetbalervaring of enkele jaren ervaring als trainer

Wat mag je van ons verwachten?

• Gedreven, gezellige en gemotiveerde voetballende dames
  • Een gezellige derde helft
  • Mooie trainingskleding en goede materialen.

Heb je interesse en kom je graag met ons in gesprek? Stuur een bericht naar dames@vvveenendaal.nl.
Ook voor meer informatie kun je contact opnemen via dit e-mailadres.