Teamindeling seizoen 2021-2022

Beste leden en ouders,

Hierbij treft u de VOORLOPIGE teamindelingen aan van de jeugdelftallen voor seizoen 2021-2022.

De Jeugdcommissie is, na overleg met de jeugdtrainers en berichten van spelers en of ouders die vertrekken en of lid worden tot deze indeling gekomen.
Om te zorgen dat elk team voldoende spelers heeft en ook wissels heeft, hebben we ook wat moeten schuiven. Dit hebben we gedaan met spelers die qua leeftijd beter passen bij de nieuwe teamgenoten of qua voetballend vermogen. Daarnaast dienen we uiteraard rekening te houden met de KNVB richtlijnen voor leeftijd en dispensatie.

Bekijk de voorlopige indeling in de volgende bijlage:  Voorlopige indeling jeugd 2021-2022

Nogmaals, het betreft een VOORLOPIGE indeling. Houd er rekening mee dat vanwege nieuwe inschrijvingen en/of andere omstandigheden de elftallen nog kunnen wijzigen. Uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk te beperken. Dit zodat elk team compleet aan de competitie kan starten.

VACATURES:
Voor een aantal teams zijn wij nog opzoek naar een trainer of assistent trainer.
Dit kan al vanaf 1 uur in de week.  Mocht u interesse hebben of ons mogelijk kunnen helpen aan een geschikte trainer, dan vernemen wij dat graag!

Mocht u naar aanleiding van dit bericht in contact willen komen met de Jeugdcommissie, dan horen we dit graag persoonlijk contact met een van onze leden van de jeugdcommissie of via de email jeugd@vvveenendaal.nl.

Met sportieve groet,
De Jeugdcommissie