Teamindeling jeugd 2022-2023 * Update

Update 7 juli 2022

Hierbij een indeling met enkele updates.

Download: indeling 2022 versie 2

Voor verschillende teams zijn we nog op zoek naar (assistent) trainers. Interesse of weet je iemand? Mail naar jeugd@vvveenendaal.nl.

Beste leden en ouders,

Het heeft langer geduurd dan gepland, maar hierbij treft u de VOORLOPIGE teamindelingen aan van de jeugdelftallen voor seizoen 2022-2023.

De Jeugdcommissie is, na overleg met de jeugdtrainers en berichten van spelers en of ouders die vertrekken en of lid worden tot deze indeling gekomen.
Om te zorgen dat alle ingeschreven spelers kunnen voetballen en elk team voldoende spelers heeft, hebben we ook wat moeten schuiven, echter is het nog niet helemaal zoals het moet zijn en zullen we nog wat aan moeten passen als er de komende maanden geen nieuwe leden zich melden. Dit betreft o.a. de jo13 en jo14.

Bekijk de voorlopige indeling in de volgende bijlage: indeling JEUGD 22-23

Nogmaals, het betreft een VOORLOPIGE indeling. Houd er rekening mee dat vanwege nieuwe inschrijvingen en/of andere omstandigheden de elftallen nog kunnen wijzigen. Uiteraard proberen we dit zoveel mogelijk te beperken. Dit zodat elk team compleet aan de competitie kan starten.

VACATURES:
Voor een aantal teams zijn wij nog opzoek naar een leider, trainer of assistent trainer.
Dit kan al vanaf 1 uur in de week.  Mocht u interesse hebben of ons mogelijk kunnen helpen aan een geschikte trainer, dan vernemen wij dat graag!

Mocht u naar aanleiding van dit bericht in contact willen komen met de Jeugdcommissie, dan horen we dit graag via persoonlijk contact met één van onze leden van de jeugdcommissie of via de email jeugd@vvveenendaal.nl.

Met sportieve groet,
De Jeugdcommissie