Verslag nieuwjaarsborrel

Zaterdag 7 januari 2023 was het weer tijd voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie bij v.v. Veenendaal.

De dag begon met onze traditionele wedstrijd Veenendaal 1 tegen oud Veenendaal, oud trainer van onze vereniging Arco van Elst was bereid om het oud 1e te begeleiden en hij ging met een goed gevoel en de overwinning voor oud Veenendaal (1-0) naar huis.

Natuurlijk was het ook weer tijd, na de corona jaren, om de jubilarissen te huldigen, allemaal 25 jaar of meer al lid van v.v. Veenendaal. Natuurlijk werd ook de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt en dit kon niet anders zijn dan Reiny Kool.

De dag werd afgesloten met een heerlijk buffet voor de leden, een zingende DJ en een optreden van Justen de Wildt.
Jubilarissen :
Etienne van Hasselt
Hans van der Wielen
Theo Gerritsen
Ton Moller
Hendri Wittenberg
Hermien van Ravenswaaij
Edwin Vink
Jelle van Heusden
Kenh Ruller
Werner Kaak

Vrijwilliger van het jaar 2022 :