Businessclub

Businessclub ‘De Salamander’ is de businessclub gelieerd aan v.v. Veenendaal, bestaande uit een scala aan grote, middelgrote en kleine ondernemingen uit de regio Veenendaal. In 1985 werd het Sponsor Team Veenendaal (STV) opgericht, hetgeen in de amateur-wereld van het voetbal een primeur was.
STV was een voorloper van de huidige businessclub.

In 1999 werd ‘Businessclub De Salamander’ opgericht met als doel voetbalvereniging Veenendaal financieel te ondersteunen. Businessclub ‘De Salamander’ bestaat uit een scala aan grote, middelgrote en kleine ondernemingen uit de regio Veenendaal.
Een aantal keren per jaar organiseert de Businessclub activiteiten van een kwalitatief hoog gehalte, waarbij gezelligheid, sociale contacten en business voorop staan.

Sponsoring & Samenwerking

Om de doelstellingen van ‘Businessclub De Salamander’ en de vereniging Veenendaal waar te kunnen maken, is samenwerking met en sponsoring van lokale, regionale en landelijke organisaties erg belangrijk.

Dit kan qua uiting zijn in de vorm van bijvoorbeeld een reclamebord, het logo op het verenigingstenue of sponsoring van andere kleding, vermelding op de website, social media of het ondersteunen van de jeugd en/of seniorenteams, inclusief het vlaggenschip Veenendaal 1.

Bij samenwerking kan worden gedacht aan het lidmaatschap van de Businessclub waarbij er de mogelijkheid ontstaat samen te werken met andere ondernemers die voetbalvereniging Veenendaal een warm hart toedragen. Hieruit zijn al diverse mooie samenwerkingen ontstaan met commercieel succes als gevolg.

De Businessclub biedt diverse mogelijkheden om niet alleen zakelijk succes te behalen door het lidmaatschap van de Businessclub maar ook v.v. Veenendaal te ondersteunen. Kortom, een win-win situatie voor beide partijen!

Wilt u meer weten over de Businessclub of lid worden? Neem contact op via secretaris@bcdesalamander.nl

Het bestuur en alle andere leden van BC De Salamander heten je in ieder geval van harte welkom.

Gerrit SchuurkampAndré KiesbrinkLenno van KleefVacant
voorzitterpenningmeesteralgemeen bestuurslid &
plaatsvervangend secretaris
algemeen bestuurslid