Club van 50

In onze kantine hangt het bord van de ‘club van 50’ en het ‘vrienden van v.v.Veenendaal’ bord.

Wat is de club van 50?

De club van 50 is de groep mensen die v.v.Veenendaal een warm hart toedragen en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van €50,- sponsoren. De inkomsten uit deze club worden besteed aan activiteiten voor de jeugd of andere jeugd-doeleinden

Wie kunnen er lid zijn van de club van 50?

Alle leden, maar ook ouders van (jeugd)leden en in het algemeen mensen die v.v.Veenendaal een warm hart toedragen. Verder worden de sponsors, wanneer ze boven een bepaald bedrag sponsoren, automatisch lid.

Wat gebeurt er met het geld?

Suggesties kunnen worden gedaan om een project of aanschaf van materiaal te ondersteunen. Deze suggesties worden door het jeugdbestuur besproken.

Hoe kan ik lid worden?

Je kunt lid worden door een email te sturen naar info@vvveenendaal.nl

In deze email kun je je naam en adresgegevens achterlaten, wij nemen dan spoedig contact met je op.