Hoofdsponsors

Sponsoren zijn voor onze vereniging van grote betekenis, bent u al klant bij onze sponsors?

Onze hoofdsponsors zijn Apps&us en Fruitbewust.

Aug-2023:

De club is blij met de twee bedrijven die samen hoofdsponsor zijn: ‘’Nadat ING aangaf te stoppen met de huidige vorm van hoofdsponsoring zijn wij als club opzoek gegaan naar nieuwe shirtsponsors. De komende twee jaar willen we namelijk de hele club van een nieuw verenigingstenue voorzien. Tijdens de zoektocht hebben we twee bedrijven gevonden die ons financieel willen ondersteunen. Hier zijn we als club vanzelfsprekend enorm blij mee en trots op.’’
Fruitbewust maakt elke week honderden huishoudens, scholen, sportverenigingen en bedrijven blij met vers fruit. Dit bezorgen zij voor een zacht prijsje elke week bij u aan de deur in de regio Veenendaal, Wageningen en Rhenen. Naast hun basis, bestaande uit bananen, appels en mandarijnen, krijgt u elke week een seizoensgebonden verassing in uw kist.

Apps & Us is een consultancy bedrijf dat zich richt op de ERP software van Oracle. Inrichten, verbeteren, helpdesk en trainingen zijn de diensten die worden aangeboden. “Erg leuk om de club te ondersteunen die oorspronkelijk komt uit de wijk waar ik ben opgegroeid. Een aantal mensen ken ik al van kleins af aan.” zegt Lenno van Kleef, directeur van Apps & Us.

hoofdsponsors veenendaal