Lidmaatschap

Zowel spelende leden als niet spelende leden zijn van harte welkom bij v.v. Veenendaal!

Jeugd:
De jeugdafdeling van v.v.Veenendaal is groeiende, momenteel hebben wij jeugdelftallen van de mini’s tot en met de JO19 en bij v.v. Veenendaal spelen ook meisjes. Dit zowel in gemengde teams of in een compleet meiden elftal (MO20).
Geïnteresseerden mogen altijd een aantal keer gratis meetrainen als er voldoende ruimte in het team voor is. Nieuwe leden worden in een team ingedeeld door de jeugdcoördinator, dit in overleg met de betreffende leider(s).

Goed om te weten: Wil je kind graag gaan voetballen maar is er thuis helaas te weinig geld?
Via het Jeugdfonds Sport & Cultuur is het mogelijk om alsnog te voetballen. Zij betalen voor kinderen  (4 t/m 17 jaar) de contributie en eventueel een gedeelte van de sportkleding. Klik hier voor meer informatie. Voor vragen, mail naar jeugd@vvveenendaal.nl

Senioren:
Senioren zijn van harte welkom om te komen voetballen bij v.v. Veenendaal. De senioren elftallen voetballen op zaterdag en vrijdag. Ook hele voetbalteams zijn van harte welkom bij v.v. Veenendaal. Misschien hebben jullie het op de huidige club niet naar je zin, informeer dan eens bij v.v. Veenendaal wat de mogelijkheden zijn.

Op vrijdag spelen wij 35+ voetbal 7 tegen 7 en ook spelen er bij ons 2 dames teams op vrijdag 7 tegen 7 voetbal. Voor vragen, mail naar info@vvveenendaal.nl

Tarieven per maand:

Jeugd <19 jaar
t/m 7 jaar € 10,00
8 t/m 12 jaar€ 14,10
13 t/m 18 jaar€ 15,50
Deze bijdragen zijn pér maand en alléén mogelijk via een automatische incasso. Contributie is men verschuldigd per seizoen (ook bij tussentijdse opzegging).
Senioren >18 jaar
Spelend lid€ 19,50
Niet spelend lid (ondersteunend lid)€ 9,15
(niet trainen, geen wedstrijden, wel 3e helft)

Wil jij ook bij de oudste en leukste vereniging van Veenendaal horen?

Afmelden:

Als jij je (helaas) wilt afmelden bij onze club dan dien je het volgende te doen:

1. Afmelden bij je trainer / leider
  2. Zorg dat je de ontvangen clubkleding (en eventuele extra’s inlevert)
  3. Schriftelijk afmelden voor 15 juni * (uiterste (uit)-overschrijvingsdatum van de KNVB) bij de club via het
    e-mailadres ledenadministratie@vvveenendaal.nl

*Een lidmaatschap loopt van 1 juli t/m 30 juni
*Tussentijdse opzeggingen zijn helaas niet mogelijk ivm afdracht bondscontributie en verzekeringsgelden (KNVB)
*Wil je jouw lidmaatschap omzetten van spelend naar niet-spelend lid dan dien je dit ook te melden via ledenadministratie@vvveenendaal.nl

Overschrijven:

Overschrijvingen van en naar v.v. Veenendaal verlopen niet meer via een papieren overschrijfformulier maar digitaal. Als je naar v.v. Veenendaal wilt overschrijven dien je wel ons online aanmeldformulier (hierboven) in te vullen ivm de contributie.
Hoe werkt dit?

1. Een speler meldt zich bij de nieuwe vereniging met de KNVB relatiecode
  2. De speler vult een (digitaal)inschrijfformulier in
  3. De nieuwe vereniging meldt het verzoek voor overschrijving digitaal bij de KNVB aan