Sponsoring

v.v. Veenendaal is de oudste voetbal vereniging in Veenendaal met ongeveer 240 senioren en 160 jeugdleden. v.v. Veenendaal speelt sinds 2008 op het nieuwe sportcomplex langs de Rondweg-Oost in Veenendaal. U heeft het vast weleens gezien vanaf de Rondweg. In de afgelopen jaren heeft v.v. Veenendaal een aardige groei doorgemaakt en dat is mede te danken aan dit nieuwe sportcomplex en enthousiaste vrijwilligers, sportieve leden en sponsors. Wij verwachten de komende jaren ook nog een groei door te maken i.v.m. de afbouw van de woonwijk nabij ons complex.

sponsoring vvveenendaal

Als vereniging doen we er alles aan om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor geïnteresseerden om hier hun sport te beoefenen. Echter is dit niet allemaal mogelijk zonder financiële middelen. Sponsors zijn hierin voor v.v. Veenendaal van grote betekenis. Bij v.v. Veenendaal zijn diverse sponsormogelijkheden.

Uw wensen en ideeën met betrekking tot (structurele of evenement-gebonden) sponsoring zijn natuurlijk altijd bespreekbaar. Ook sponsor worden? Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan contact met ons op via sponsoring@vvveenendaal.nl